* Daarnaast biedt Expertisecentrum KR8 (gevisiteerde) opleidingen voor Specialisten Ouderengeneeskunde en GZ psychologen.

Totaal score
9,0
Zorgkaart Nederland gebruiken we als één van de manieren om cliëntervaringen te ontvangen en ervan te leren en verbeteren. De totaalscore is de gemiddelde score van de waarderingen in 2024 (totaal 219 waarderingen). Toekomstige cliënten kunnen de waarderingen raadplegen en gebruiken als keuze-informatie. 
Uitkomsten zorgkaart 
Kwaliteitscertificaten
Prezo certificaat Lisidunahof (sinds 2022): voor de woongroepen voor mensen met dementie op jonge leeftijd en dagbehandeling Lisidunahof.
ISO 9001 certificaat Beweging 3.0 (sinds 2017): voor de wijkverpleging, tijdelijk eerstelijnsverblijf, geriatrische revalidatiezorg en woonzorglocaties in de regio Eemland. 
Duurzaamheid
Energie vastgoed
(9 woonzorg locaties)
CO2 uitstoot vastgoed (9 woonzorg locaties)
Enkele resultaten op het gebied van CO2 reductie.
74.077  
Bezoekers


Locaties en teams
44
Beweging 3.0 is actief op het gebied van zorg, wonen en welzijn in de regio Eemland (Amersfoort, Baarn, Bunschoten-Spakenburg, Eemnes, Hoevelaken, Leusden, Nijkerk, Soest, Woudenberg). Wij bieden wijkverpleging, gespecialiseerde verpleging thuis, tijdelijke behandeling thuis, Aangenaam Thuis, dagbehandeling, (tijdelijk) verblijf en zorg met en zonder behandeling en revalidatiezorg. Ook bieden we woonzorg voor mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel en syndroom van Korsakov en zijn regionaal aanbieder van essentiële voorzieningen zoals IBS, crisis en spoedzorg.




Ook Welzin en Leef3.nu zijn belangrijke organisatie onderdelen. Welzin biedt dagbesteding, buurtbemiddeling, maatschappelijk werk en begeleiding aan mensen die thuis wonen. Leef3.nu levert particuliere diensten en producten waarmee mensen zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen.
Werkgebied en activiteiten Beweging 3.0 

* Periode medio maart t/m december 2024

85.871  
Bezoekers

Beweging3.nl 
Werkenbijbeweging3.nl 
89.400 
Mensen bereikt

306.000 
Mensen bereikt

203.000 
Mensen bereikt

Gebruik van sociale media
Aantal medewerkers en leerlingen
107
Stagiairs
 
115
Leerlingen BOL
138  
Leerlingen BBL
Leerlingen*
163 
Flexibele schil: vaste zzp
 
186  
Welzin
2845 
Beweging 3.0
Medewerkers
1408
Vrijwilligers op locatie

* Waarderingen op basis van steekproef van 600 vragenlijsten, met 39% respons.

66% van de respondenten geeft aan Beweging 3.0
als zorgaanbieder aan te bevelen.

Jaarlijks voeren we in de wijkverpleging het cliënttevredenheidsonderzoek PREM (Patient Reported Experience Measure) uit. Dit geeft inzicht in de cliëntwaardering en geeft ook leer- en verbeterpunten.*

90% geeft aan dat de zorg past bij hun manier van leven en geeft een 8 of hoger.
92% voelt zich op hun gemak bij de zorgverleners en geeft een 8 of hoger.
90% van de respondenten geeft een
8 of hoger voor het meenemen van hun wensen in de zorg.
Uitkomst PREM 

Scroll

naar

beneden

Hoofdstuk 5
Cijfers en weetjes 
Aantal cliënten
Het aantal (unieke) cliënten van Beweging 3.0 en Welzin in de periode januari t/m december 2024.
Aantal cliënten jan t/m dec
2024
Unieke cliënten jan t/m dec
2024
8200
6226

We vinden het belangrijk om te weten hoe cliënten de zorg ervaren en wat we hiervan kunnen leren. Cliëntervaringen halen we op in de dagelijkse contacten, bij geplande evaluatiemomenten met cliënten en naasten, via waarderingen op Zorgkaart Nederland, de PREM wijkverpleging en het Cliëntbelevingsonderzoek. We zijn blij met deze waarderingen. We kijken ernaar uit om in 2025 nog meer inzicht te krijgen in de ervaren kwaliteit via de reflectiemethodieken die wij in gaan zetten via Kwaliteit in beweging.

Dit hoofdstuk geeft ook een inkijkje in het aantal cliënten, aantal medewerkers, gebruik van sociale media, ons werkgebied en activiteiten, kwaliteitscertificaten en resultaten op duurzaamheid.

Maximale score: 10
7,6
Mijn netwerk is betrokken en wordt waar nodig ondersteund
7,1
Ik heb zelf de regie
in handen
Uitkomsten Cliëntbelevings
onderzoek
Met het Cliëntbelevingsonderzoek brengen we ervaringen in beeld van mensen met een ondersteuningsvraag, hun netwerk en de betrokken collega’s. Het maakt deel uit van onze Kwaliteit Verbeter Cyclus (KVC): teams reflecteren op de uitkomsten, met als doel te leren en verbeteren.
7,6
Ik word ondersteund in het leiden van mijn leven zoals ik dat graag wil
Duurzaamheid
Energie vastgoed
(9 woonzorg locaties)
CO2 uitstoot vastgoed (9 woonzorg locaties)
Enkele resultaten op het gebied van CO2 reductie.
Kwaliteits-
certificaten
Prezo certificaat Lisidunahof (sinds 2022): voor de woongroepen voor mensen met dementie op jonge leeftijd en dagbehandeling Lisidunahof.
ISO 9001 certificaat Beweging 3.0 (sinds 2017): voor de wijkverpleging, tijdelijk eerstelijnsverblijf, geriatrische revalidatiezorg en woonzorglocaties in de regio Eemland. 
Totaal score
9,0
Zorgkaart Nederland gebruiken we als één van de manieren om cliëntervaringen te ontvangen en ervan te leren en verbeteren. De totaalscore is de gemiddelde score van de waarderingen in 2024 (totaal 219 waarderingen). Toekomstige cliënten kunnen de waarderingen raadplegen en gebruiken als keuze-informatie. 
Uitkomsten zorgkaart 

* Daarnaast biedt Expertisecentrum KR8 (gevisiteerde) opleidingen voor Specialisten Ouderengeneeskunde en GZ psychologen.

Aantal medewerkers en leerlingen
107
Stagiairs
 
115
Leerlingen BOL
138  
Leerlingen BBL
Leerlingen*
163 
Flexibele schil: vaste zzp
 
186  
Welzin
2845 
Beweging 3.0
Medewerkers
1408
Vrijwilligers op locatie
Maximale score: 10
7,6
Mijn netwerk is betrokken en wordt waar nodig ondersteund
7,1
Ik heb zelf de regie
in handen
Uitkomsten Cliëntbelevings
onderzoek
Met het Cliëntbelevingsonderzoek brengen we ervaringen in beeld van mensen met een ondersteuningsvraag, hun netwerk en de betrokken collega’s. Het maakt deel uit van onze Kwaliteit Verbeter Cyclus (KVC): teams reflecteren op de uitkomsten, met als doel te leren en verbeteren.
7,6
Ik word ondersteund in het leiden van mijn leven zoals ik dat graag wil

Locaties en teams
44
Beweging 3.0 is actief op het gebied van zorg, wonen en welzijn in de regio Eemland (Amersfoort, Baarn, Bunschoten-Spakenburg, Eemnes, Hoevelaken, Leusden, Nijkerk, Soest, Woudenberg). Wij bieden wijkverpleging, gespecialiseerde verpleging thuis, tijdelijke behandeling thuis, Aangenaam Thuis, dagbehandeling, (tijdelijk) verblijf en zorg met en zonder behandeling en revalidatiezorg. Ook bieden we woonzorg voor mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel en syndroom van Korsakov en zijn regionaal aanbieder van essentiële voorzieningen zoals IBS, crisis en spoedzorg.




Ook Welzin en Leef3.nu zijn belangrijke organisatie onderdelen. Welzin biedt dagbesteding, buurtbemiddeling, maatschappelijk werk en begeleiding aan mensen die thuis wonen. Leef3.nu levert particuliere diensten en producten waarmee mensen zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen.
Werkgebied en activiteiten Beweging 3.0 
Aantal cliënten
Het aantal (unieke) cliënten van Beweging 3.0 en Welzin in de periode januari t/m december 2024.
Aantal cliënten jan t/m dec
2024
Unieke cliënten jan t/m dec
2024
8200
6226

* Periode medio maart t/m december 2024

85.871  
Bezoekers

Beweging3.nl 
74.077  
Bezoekers

Werkenbijbeweging3.nl 
89.400 
Mensen bereikt

306.000 
Mensen bereikt

203.000 
Mensen bereikt

Gebruik van sociale media

* Waarderingen op basis van steekproef van 600 vragenlijsten, met 39% respons.

66% van de respondenten geeft aan Beweging 3.0
als zorgaanbieder aan te bevelen.

Jaarlijks voeren we in de wijkverpleging het cliënttevredenheidsonderzoek PREM (Patient Reported Experience Measure) uit. Dit geeft inzicht in de cliëntwaardering en geeft ook leer- en verbeterpunten.*

90% geeft aan dat de zorg past bij hun manier van leven en geeft een 8 of hoger.
92% voelt zich op hun gemak bij de zorgverleners en geeft een 8 of hoger.
90% van de respondenten geeft een 8 of hoger voor het meenemen van hun wensen in de zorg.
Uitkomst PREM 
Hoofdstuk 5
Cijfers en weetjes 

We vinden het belangrijk om te weten hoe cliënten de zorg ervaren en wat we hiervan kunnen leren. Cliëntervaringen halen we op in de dagelijkse contacten, bij geplande evaluatiemomenten met cliënten en naasten, via waarderingen op Zorgkaart Nederland, de PREM wijkverpleging en het Cliëntbelevingsonderzoek. We zijn blij met deze waarderingen. We kijken ernaar uit om in 2025 nog meer inzicht te krijgen in de ervaren kwaliteit via de reflectiemethodieken die wij in gaan zetten via Kwaliteit in beweging.

Dit hoofdstuk geeft ook een inkijkje in het aantal cliënten, aantal medewerkers, gebruik van sociale media, ons werkgebied en activiteiten, kwaliteitscertificaten en resultaten op duurzaamheid.